Responsabil depozit și logistică

Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor de construcții din depozitul central din Săcele, contribuind la asigurarea și gestionarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ, precum de organizarea transportului de materiale către clienții care solicit acest serviciu.

Persoana aleasa va fi responsabilă de:

  • Recepția cantitativă și calitativa a marfurilor intrate în gestiune;
  • Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător;
  • Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigurea circuitului corect al acestora;
  • Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit;
  • Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia;
  • Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurâd astfel respectarea standardelor și a regulamentelor;
  • Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îl coordonează;
  • Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează;
  • Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere.

Responsabilul de depozit și logistică va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentului de achiziție, logistică și contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de logistică în vederea distribuirii materialelor către clienți.

Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorilor de gestionari și a Șoferilori livratori.

Cerințele postului:

  • Experiență în poziție similară de minimum 1 an;
  • Cunostințe tehnice a materialelor folosite în construcții constituie un avantaj;
  • Abilitați de planificare, organizare și prioritizare a activităților;
  • Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă;
  • Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitarilor simultane și multiple;
  • Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme;
  • Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare;
  • Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook)

Persoanele interesate de ocuparea pozitiei, sunt rugate sa trimita CV, cu specificatia “Responsabil depozit și logistică”, la adresa de email [email protected].

Ferestre de mansarda