Anunț privind demararea achizitiei

Achiziția de software și echipamente LOT1

În cadrul proiectului ,,Digitalizare Izo Villas”

 

PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ

Apel 1 – DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE

 

Beneficiar: IZO VILLAS SRL                                                                 Data: 08.10.2025

 

IZO VILLAS SRL, CIF 10455220, în calitate de Beneficiar anunță demararea achizitiei de Achiziția de software și echipamente LOT1, in cadrul proiectului „ Digitalizare Izo Villas”, finanțat din bugetul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), COMPONENTA C9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare INVESTIȚIA I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat MĂSURA 1. Schemă de minimis și schemă de ajutor digitalizarea imm-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine imm-urile în adoptarea tehnologiilor digitale. COD APEL PNRR/2022/C9/MIPE/I3.

IZO VILLAS SRL a încheiat Contractul de Finanțare nr. 3157.1/i3/c9 din data de 12.06.2025, cu Ministerul Investitiilor și Proiectelor Europene.

Informații despre procedura de achiziție:

  1. Categoria de produse/servicii: Achiziția de software și echipamente LOT1
  2. Codul de clasificare CPV: 48000000-8 – Echipamente hardware si software
  3. Procedura de achiziţie conform legii : ACHIZIȚIE DIRECTĂ

 

Nr. Crt. Denumire produs/serviciu Cant.
1. Laptop 3
2. All-in-One Business 9
3. Server PC Workstation 1
4. PC Grafică

 

1
5. Monitor 3
6. Router Gigabit 1
7. Acces Point intern 3
8. Acces Point extern 3
9. Switch Gigabit Mini set 3 2
10. Switch Gigabit 16 POE 24x RJ-45 1
11. Rack cabinet 1
12. Microsoft Office 365 Basic 10
13. Microsoft 365 Business Standard 3

Termenul de depunere al ofertelor este data de 15.10.2025.

  1. Valoare estimată de achiziție:
  • 028,42 lei + TVA – Achiziția de software și echipamente LOT1

Valoare totală: 89.028,42 lei + TVA

  1. Oferta va include:
  • Oferta tehnică cu descrierea completă a aplicației mobile ofertate
  • Declarație privind conflictul de interese (Formularul 1)
  • Extras ONRC privind beneficiarii reali ai ofertantului
  • Declarație privind respectarea principiilor DNSH (formularul nr.3)
  1. Documente de calificare necesare:

Cerinte obligatorii pentru operatorii economici persoane juridice române:

– sa desfășoare activitatea economică obiectului procedurii: producatori sau distribuitori/agenti.

– sa nu aibă activitatea suspendată,

– sa nu fie supusi procedurilor insolventei

– să aibă autorizat ca obiect de activitate principal sau secundar (CAEN) activitatea economica corespunzatoare obiectului contractului.

Pentru persoanele juridice romane se va prezenta:

Certificatul constatator extins emis de Oficiul Registrului Comerțului cu maxim 30 zile înainte de data deschiderii ofertelor, în original sau copie

Cerinte obligatorii pentru operatorii economici persoane juridice străine:

  1. Documente edificatoare prin care să dovedească forma de înregistrare ca persoană fizică sau juridică în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident
  2. Documente edificatoare prin care să dovedească că domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii de achiziție – document valabil dacă este emis în urmă cu cel mult 60 de zile.
  1. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.

Va fi declarată câştigătoare OFERTA CARE ÎNDEPLINEŞTE CERINŢELE TEHINICE MINIME ŞI PREZINTĂ PREŢUL TOTAL CEL MAI SCĂZUT.

  1. Oferta se va transmite in limba romana. Ofertele incomplete vor fi considerate neconforme.

 

Ofertanții vor transmite ofertele pe adresa de email a reprezentantului societății, astfel cum este mai jos menționată:

Date   de   contact:   

Persoana: Osvath Mihaly

Adresa: Judetul Brasov, Municipiul SACELE, str. Toamnei nr. 34, 505600

E-mail: [email protected]

Tel. : 07445030650

Cod proiect RUE : 3157